Nasze życie nie sprzyja aktywności fizycznej – do pracy często jeździmy samochodem, potem przez długie godziny siedzimy przy komputerze, a domowe obowiązki wieczorne zakładają jedynie ograniczone krzątanie się w przestrzeni domu.

Warto więc przynajmniej raz w tygodniu (a najlepiej 2-3 razy) zmusić się do ćwiczeń, które pomogą nam utrzymać zdrowie i zgrabną sylwetkę. Co ćwiczyć?

Zajęcia fitness

Powinniśmy wybierać zajęcia zależnie od naszych predyspozycji i oczekiwań – osoby aktywne będą wolały dynamiczny fitness, natomiast inni – spokojne rozciągające ćwiczenia jogi. Te ostatnie przez stulecia udowadniały swoją skuteczność – chronią przed bólem kręgosłupa, dynamizują wszystkie grupy mięśni, a dzięki odpowiedniemu oddychaniu pozwalają na wspaniałe dotlenienie organizmu, rozluźnienie napięć i pozbycie się zbędnych stresów.

Jogę można ćwiczyć samemu w domu, na początku wartko jednak zapisać się na zajęcia, by zobaczyć jak prawidłowo wykonywać poszczególne ćwiczenia i sprawdzić w jaki sposób prawidłowo oddychać podczas ćwiczeń.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

27 − 23 =